
Wydarzenie
FAQ
Kto może uczestniczyć w konferencji?
Do udziału w konferencji zapraszamy osoby interesujące się edukacją międzykulturową, obywatelską i antydyskryminacyjną oraz osoby zaangażowane w działania na rzecz osób z niepełnosprawnościami. Zaproszenie kierujemy przede wszystkim do przedstawicieli i przedstawicielek instytucji kultury i organizacji pozarządowych oraz działaczy i działaczek społecznych.
W jakim języku odbędzie się konferencja?
Konferencja odbędzie się w języku polskim. Wystąpienia w języku angielskim będą tłumaczone na język polski. Wszystkie wykłady i dyskusje oraz wybrane warsztaty będą tłumaczone na Polski Język Migowy (PJM). Szczegółowe informacje o tłumaczeniach zostały umieszczone w programie konferencji.
W jaki sposób i do kiedy można się zgłaszać na konferencję?
Formularz zgłoszeniowy należy wypełnić do 14 marca 2016. Formularz znajduje się tutaj.
Czy udział w konferencji jest płatny?
Nie, udział w konferencji jest bezpłatny.
Czy organizator pokrywa koszty podróży i noclegów dla uczestników konferencji?
Nie. Muzeum POLIN pokrywa jedynie koszty podróży i noclegów zaproszonych ekspertów prowadzących wykłady lub warsztaty.
Czy organizator zapewnia wyżywienie podczas konferencji?
Tak. Wszystkie posiłki zapewniane przez Muzeum POLIN zostały wskazane w programie konferencji. W formularzu zgłoszeniowym możliwe jest zaznaczenie diety, którą organizator powinien uwzględnić.
Czy przestrzeń Muzeum POLIN jest dostępna dla osób z niepełnosprawnościami?
Tak, informacje o dostępności budynku znajdują się tutaj.
W kasach w holu głównym dostępny jest terminal z tłumaczem Polskiego Języka Migowego on-line, a także pętla indukcyjna. Możliwe jest także wypożyczenie indywidualnej pętli indukcyjnej. Zapotrzebowanie na pętlę indywidualną prosimy zgłosić w formularzu zgłoszeniowym.
Ilu będzie uczestników konferencji i na jakich zasadach będą przyjmowani?
Konferencja zaplanowana jest dla 90 osób. O przyjęciu na konferencję nie decyduje kolejność zgłoszeń, tylko formularze zgłoszeniowe (w szczególności odpowiedzi na pytania: „Dlaczego chce Pan/ Pani wziąć udział w konferencji?” oraz „Jak Pan/ Pani wykorzysta w przyszłości kompetencje zdobyte podczas konferencji?”).
Kiedy podane zostaną wyniki rekrutacji na konferencję?
Do 18 marca wszystkie osoby, które wypełnią formularz zgłoszeniowy, otrzymają informację o tym, czy znalazły się w gronie osób przyjętych na konferencję.
Gdzie znajdę opisy warsztatów, które mam wybrać w formularzu zgłoszeniowym?
Opisy warsztatów, które odbędą się 7 kwietnia znajdują się tutaj.
Opisy zajęć, które odbędą się 8 kwietnia znajdują się tutaj.
Czy zajęcia podczas sesji warsztatowej 8 kwietnia w godzinach 15.30-17.30 są kontynuacją poprzedniej sesji?
Nie. 8 kwietnia w godzinach 15.30-17.30 powtórzone zostaną zajęcia z poprzedniej sesji. Oznacza to, że każda osoba biorąca udział w konferencji, weźmie udział w zajęciach dotyczących dwóch tematów – jednego tematu w godzinach 12.00-14.00 i innego tematu w godzinach 15.30-17.30. Zajęcia zostaną przypisane zgodnie z preferencjami wskazanymi w formularzu zgłoszeniowym.
Czy możliwe będzie otrzymanie potwierdzenia udziału w konferencji?
Tak, osoby uczestniczące w pełnym programie konferencji otrzymają potwierdzenie udziału.
Czy podczas konferencji będą wydarzenia otwarte dla publiczności nieuczestniczącej w konferencji?
Tak, dwa wydarzenia będą mieć charakter otwarty:
Czwartek, 7 kwietnia, godz. 18.00: „Przynoszę rzecz, przynoszę historię. Rozmowy z darczyńcami przedmiotów do kolekcji Muzeum Historii Żydów Polskich” - finisaż filmowy oraz spotkanie autorskie wokół publikacji poświęconej muzealnym darczyńcom.
Piątek, 8 kwietnia, godz. 19.00: Koncert Chóru POLIN
Kto może odpowiedzieć na inne pytania dotyczące konferencji?
Pozostałe pytania prosimy kierować na adres mailowy: konferencjazdk@polin.pl
Patronat:
Wsparcie udzielone z funduszy norweskich i EOG przez Islandię, Liechtenstein i Norwegię
![]() |
![]() |
www.eeagrants.org, www.norwaygrants.org
Więcej o projekcie „Żydowskie dziedzictwo kulturowe”