Ogłoszenie
08.05.2014
Oferta pracy: asystent(-ka) koordynatora merytorycznego








Muzeum Historii Żydów Polskich powstaje jako nowoczesne, multimedialne centrum edukacji i kultury. Naszą misją jest zachowanie dziedzictwa tysiącletniej obecności Żydów na ziemiach polskich. W związku z realizacją projektu „Żydowskie Dziedzictwo Kulturowe” finansowanego z funduszy norweskich i EOG poszukujemy do naszego zespołu:
ASYSTENTA (-KI) KOORDYNATORA MERYTORYCZNEGO
Miejsce pracy: Warszawa
Nr referencyjny EDU/MK
Opis stanowiska
Podstawowe obowiązki
Współpraca z koordynatorami i partnerami lokalnymi goszczącymi wystawę mobilną w tym między innymi:
- monitorowanie i nadzór pozyskiwania formalnych pozwoleń niezbędnych dla ustawienia wystawy mobilnej,
- monitorowanie frekwencji uczestników warsztatów i odwiedzających wystawę,
- zbieranie informacji o zapotrzebowaniu na materiały i wynagrodzenia niezbędne do realizacji działań lokalnych finansowanych z budżetu projektu,
- współpraca ze służbami zabezpieczającymi pobyt wystawy w miastach goszczących,
Wsparcie i nadzór nad realizacją lokalnych działań promocyjnych na rzecz projektu w tym między innymi:
- kontakt z mediami lokalnymi,
- akceptacja materiałów promocyjnych, informacji prasowych,
- układanie list zaproszonych gości oraz wysyłanie zaproszeń,
- nadzór nad rozpowszechnianiem materiałów promocyjnych w miejscowościach goszczących wystawę mobilną,
- bieżące gromadzenie i przekazywanie materiałów wizualnych dokumentujących wizyty wystawy mobilnej oraz archiwizacja publikowanych informacji na temat projektu,
- zestawienie publikacji o projekcie,
Wyjazdy w trasę z wystawa mobilną
- wsparcie przy organizacji przejazdu i pobytu wystawy mobilnej w miastach goszczących
- dokumentacja wydarzeń w trasie i w miejscu pobytu wystawy
Wymagania:
- wykształcenie wyższe humanistyczne,
- minimum trzyletnie doświadczenia w organizacji wydarzeń kulturalnych,
- doświadczenie w promocji wydarzeń i projektów kulturalnych,
- gotowość do częstych podróży służbowych,
- bardzo dobra umiejętność obsługi pakietu MS Office,
- mile widziane doświadczenie w realizacji projektów finansowanych ze środków publicznych,
- mile widziane doświadczenie w organizacji wydarzeń w przestrzeni publicznej,
- wysoka kultura osobista oraz wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne (komunikatywność, asertywność, zrozumienie potrzeb klientów i partnerów),
- umiejętność pracy w zespole,
- umiejętność planowania i organizowania pracy własnej, samodzielność oraz zaangażowanie w przydzielone zadania,
- umiejętność pracy pod presją czasu oraz radzenia sobie w sytuacjach trudnych.
Oferujemy:
- umowę o pracę
- pracę w zaangażowanym i zmotywowanym zespole
- możliwość rozwoju zawodowego.
CV prosimy przesyłać na adres: rekrutacja@jewishmuseum.org.pl do 14.05.2014 r.
W tytule wiadomości proszę podać nr referencyjny EDU/MK
Informujemy, że z wybranymi na podstawie otrzymanych aplikacji kandydatami/kandydatkami skontaktujemy się do 15.05.2014 r.
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)"