Ogłoszenie
02.11.2016

Oferta pracy: Specjalistka/Specjalista ds. Promocji Internetowej Projektu "Żydowskie Dziedzictwo Kulturowe"

zdjęcie ilustracyjne
Fot. Muzeum Historii Żydów Polskich

W  ramach Projektu  „Żydowskie Dziedzictwo Kulturowe”  finansowanego z funduszy norweskich i EOG  poszukujemy do naszego zespołu osobę na stanowisko:

Specjalistka/Specjalista ds. Promocji Internetowej

Projekt  "Żydowskie Dziedzictwo Kulturowe" 


Miejsce pracy: Warszawa

Nr referencyjny: DKO/SPI

Opis stanowiska Specjalistka/Specjalista ds. Promocji Internetowej


Podstawowe obowiązki:

  • Przygotowywanie i bieżąca aktualizacja planu, harmonogramu oraz budżetu  promocji w internecie poszczególnych wydarzeń/komponentów w ramach projektu „Żydowskie Dziedzictwo Kulturowe, w tym:
  • prowadzeniu kampanii promocyjnej w wyszukiwarce i sieci reklamowej Google, planowanie i koordynacja działań SEM i SEO
  • planowanie i realizacja działań w mediach społecznościowych i w internecie w celu dotarcia do jak największej grupy odbiorców
  • pozycjonowanie na stronach www poszczególnych działań realizowanych   w ramach projektu w celu zbudowania ich widoczności w wyszukiwarkach internetowych – współpraca z agencją interaktywną
  • animowanie obecności projektów na portalach społecznościowych i w intrenecie
  • zarządzanie profilami muzeum w mediach społecznościowych w celu osiągnięcia założonych  wskaźników
  • koordynacja realizacji internetowej promocji zgodnie z przyjętymi założeniami, bieżące monitorowanie efektywności prowadzonych działań
  • promocja kanału YouTube „Polscy Sprawiedliwi”, poprzez uporządkowanie i optymalizację kanału,
  • wsparcie w promocji projektów związanych z budowaniem relacji ze społecznością lokalną
  • wsparcie Starszego Specjalisty ds. promocji w bieżących działaniach zwłaszcza w zakresie wyszukiwania nowych kanałów dotarcia i grup docelowych
  • przygotowanie sprawozdań i podsumowań dotyczących działań promocyjnych
  • udział w pracach zespołu zarządzającego realizacją projektu i w pracach zespołów roboczych przy podejmowaniu działań  istotnych dla promocji projektu.

 

Wymagania:

  • min  2 – letnie doświadczenie w projektach promocyjnych marketingu internetowego
  • doświadczenie w planowaniu działań i tworzeniu planów promocji marketingu internetowego
  • bardzo dobra znajomość zasad SEM/SEO i umiejętność ich praktycznego stosowania
  • bogate doświadczenie marketingowe z wykorzystaniem social media (Facebook. Twitter, Instagram, Reddit …)
  • biegła obsługa oprogramowania MS Office
  • znajomość Google Analitics i umiejętność trafnego analizowania wyników
  • doświadczenie w  koordynacji kilku projektów promocyjnych jednocześnie
  • znajomość najnowszych rozwiązań i trendów w marketingu on-line
  • umiejętność swobodnego pisania jasnych, atrakcyjnych tekstów promocyjnych
  • bardzo dobra znajomość jęz. angielskiego
  • sumienność, systematyczność
  • odpowiedzialność, komunikatywność
  • umiejętność pracy w zespole.

 

Mile widziane:

  • znajomość procedur i przepisów prawnych dotyczących zamówień publicznych
  • doświadczenie  w realizacji projektów promocyjnych finansowanych z grantów lub funduszy europejskich
  • umiejętność obsługi podstawowych programów graficznych
  • umiejętność tworzenia i montowania krótkich materiałów audiowizualnych do zamieszczania w mediach społecznościowych.

 

Oferujemy:

  • umowę o pracę
  • pracę w zaangażowanym i zmotywowanym zespole w instytucji o międzynarodowej renomie
  • możliwość rozwoju zawodowego
  • udział w ciekawych projektach.

 

CV prosimy przesyłać na adres: rekrutacja@polin.pl , do dnia 14.11.2016 r. W tytule wiadomości proszę podać nr referencyjny: DKO/SPI

Z wybranymi na podstawie otrzymanych aplikacji kandydatkami /kandydatami skontaktujemy się do dnia 25.11.2016 r.

Prosimy o umieszczenie w zgłoszeniach klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Muzeum Historii Żydów Polskich dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacyjnych, prowadzonych zarówno obecnie, jak też w przyszłości, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz.U. z 2015 roku, poz. 2135 z późn. zm.).”