Ogłoszenie

Oferta pracy: Koordynator/ka ds. Dostępności

zdjęcie ilustracyjne
Fot. Muzeum Historii Żydów Polskich

Muzeum Historii Żydów Polskich poszukuje do zespołu osoby na stanowisko:

Koordynator/ka ds. Dostępności


Miejsce pracy: Warszawa

Nr referencyjny: EDU/KD

Opis stanowiska Koordynator/ka ds. Dostępności


Podstawowe obowiązki:

  • organizacja wydarzeń edukacyjnych dedykowanych osobom z różnymi typami niepełnosprawności;
  • samodzielne prowadzenie szkoleń wewnętrznych oraz organizowanie szkoleń z ekspertami zewnętrznymi;                 
  • współpraca przy realizacji oraz monitoring działań związanych z udostępnianiem oferty programowej Muzeum osobom z różnymi typami niepełnosprawności;
  • wsparcie eksperckie, współpraca przy realizacji oraz monitoring działań związanych z dostępnością Muzeum (dotyczących m.in. infrastruktury, wystawy stałej, komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej);
  • koordynacja i realizacja prac związanych z udostępnianiem wystaw czasowych;
  • udział w przygotowaniu i wdrażaniu strategii rozwoju współpracy z osobami z niepełnosprawnościami oraz organizacjami zajmującymi się osobami z niepełnosprawnościami;
  • organizacja audytów dostępności programów oferowanych przez Muzeum we współpracy z fundacjami/organizacjami działającymi na rzecz osób z niepełnosprawnościami;
  • przygotowywanie danych do ewaluacji dostępności programów oferowanych przez Muzeum dla osób z niepełnosprawnościami;
  • tworzenie raportów z realizowanych działań na wewnętrzne potrzeby Muzeum oraz na potrzeby partnerów i instytucji zewnętrznych;
  • współpraca przy opracowywaniu wniosków grantowych na wydarzenia skierowane do osób z niepełnosprawnościami;
  • realizacja poszczególnych zadań zgodnie z przyjętym harmonogramem i szczegółowym kosztorysem oraz w zgodzie z procedurami muzealnymi i grantowymi.

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe;
  • minimum 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu działań programowych skierowanych do osób z różnymi niepełnosprawnościami;
  • znajomość języka angielskiego na poziomie minimum B2;
  • praktyczna znajomość pakietu MS Office;
  • bardzo dobra organizacja pracy;
  • samodzielność;
  • umiejętność pracy zespołowej;
  • komunikatywność;
  • gotowość do samodzielnego poszukiwania rozwiązań.

Mile widziane:

  • doświadczenie w realizacji projektów m.in. finansowanych ze środków Unii Europejskiej;
  • doświadczenie w edukacji muzealnej;
  • umiejętność projektowania graficznego (tyflografika) i/lub posługiwania się polskim językiem migowym;
  • wiedza z zakresu zwiększania dostępności infrastruktury budynku dla osób z różnymi typami niepełnosprawności.

Oferujemy:

  • umowę o pracę w wymiarze pełnego etatu;
  • pracę w zaangażowanym i zmotywowanym zespole;
  • możliwość rozwoju zawodowego.

 

CV prosimy przesyłać na adres: rekrutacja@polin.pl do dnia 27.01.2019. W tytule wiadomości proszę podać nr referencyjny ogłoszenia: EDU/KD. Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi na podstawie przesłanych aplikacji kandydatkami/kandydatami.

Prosimy o umieszczenie w zgłoszeniach klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacyjnych, prowadzonych zarówno obecnie, jak też w przyszłości. Zgoda została wyrażona przeze mnie w trybie zapisów art. 7 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) zwanego RODO.".