Zwiedzanie z przewodnikiem dla grup osób z niepełnosprawnościami

Grupy osób z niepełnosprawnościami mogą skorzystać z usługi przewodnika bezpłatnie. Obowiązuje wyłącznie opłata za ulgowy bilet wstępu na wystawę stałą.


Grupę osób z niepełnosprawnością stanowią minimum 3 osoby z niepełnosprawnością, oraz grupy od 9 osób, w których przynajmniej jedna trzecia członków stanowią osoby z niepełnosprawnością. Dokumentami potwierdzającymi uprawnienia do zwolnienia z opłaty za przewodnika są legitymacje dokumentujące niepełnosprawność lub stopień niepełnosprawności.

Grupa może liczyć od 3 do 25 osób. Grupy z większą liczbą osób będą dzielone na podgrupy – każda z grup będzie potrzebować oddzielnego przewodnika.

Grupy wchodzą na wystawę co 15 minut (godziny od 10:00 do 12:00) lub co 30 minut (godziny od 12:00).

  • 10:00 – pierwsze wejście na wystawę stałą,
  • 16:00 – ostatnie wejście na wystawę stałą w poniedziałki, czwartki, piątki,
  • 18:00 – ostatnie wejście na wystawę stałą w środy, soboty, niedziele.

W dniu zwiedzania prosimy:

  • przybyć 15 min wcześniej (kontrola bezpieczeństwa, szatnia, odbiór tourguidów),
  • zgłosić grupę do punktu informacji w holu głównym,
  • podzielić grupę (jeśli to konieczne),
  • odebrać tourguidy na końcu szatni i czekać tam na przewodnika.


Cennik

  • Przewodnik: bezpłatny.
  • Bilet ulgowy indywidualny (do 9 osób): 15zł / os.
  • Bilet ulgowy grupowy (od 10 osób) 10 zł /os.
  • Asystent osoby niepełnosprawnej wchodzi na wystawę za darmo.

Rezerwacje

Rezerwacji można dokonać minimum na 14 dni przed planowanym terminem zwiedzania w zależności od dostępności przewodnika. Rezerwacja jest możliwa drogą mailową: grupy@polin.pl

Informacje potrzebne do zrobienia rezerwacji:

  1. data wizyty,
  2. preferowana godzina wizyty,
  3. liczba osób z niepełnosprawnością,
  4. rodzaj i stopień niepełnosprawności,
  5. czy potrzebuje Pan/Pani udogodnień w trakcie wizyty w muzeum (audiodeskrypcja, tyflografiki, pętla indukcyjna, wózek),
  6. liczba asystentów (jeśli towarzysza grupie),
  7. kontakt do zamawiającego (imię, nazwisko, nr telefonu),
  8. dane do faktury (jeśli taka będzie potrzebna).

Płatności

Płatności dokonuje się online przez system płatności elektronicznych PayU na 2 tygodnie przed wizytą. Istnieje możliwość dokupienia biletów na miejscu pod warunkiem, że ostateczna liczba osób w grupie nie przekroczy 25 oraz nie trzeba będzie angażować następnego przewodnika.

Anulacje

Rezerwację można anulować lub zmienić najpóźniej 5 dni przed datę zwiedzania - zwracamy wtedy wszystkie koszty. Późniejsza anulacja będzie wiązała się z poniesieniem przez Państwa kosztów przewodnika.

Zwroty

Niewykorzystane bilety można zwrócić w kasie w dniu zwiedzania – zwrot pieniędzy będzie zrobiony na konto, z którego dokonano płatności

Spóźnienia

  • Zwiedzanie jest skracane o czas spóźnienia grupy.
  • Jeśli grupa się spóźni (zwiedzanie 2-godzinne) powyżej 60 min – samodzielne zwiedzanie wystawy po uprzednim uzgodnieniu z pracownikami Biura Obsługi Klienta.
  • Jeśli grupa się spóźni (zwiedzanie 1,5-godzinne) powyżej 30 min – samodzielne zwiedzanie wystawy po uprzednim uzgodnieniu z pracownikami Biura Obsługi Klienta.

Kontakt

Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem tel. +48 22 471 03 01  wew. 4, grupy@polin.pl