Jump to Navigation
  • PL
  • EN

Newsletter

  • FB
  • TW
  • YT
  • Inst
  • TA [PL]

MENU

  • O Muzeum
  • Zaplanuj wizytę
  • Wystawy
  • Program wydarzeń
  • Program edukacyjny
  • Nauka i Zbiory
  • Nasze portale
  • Wesprzyj Muzeum
  • Strona główna
  • »
  • Oferta pracy: kierownik działu zarządzania infrastrukturą muzeum
  • Archiwum

    Ogłoszenie

    21.12.2015

    Oferta pracy: kierownik działu zarządzania infrastrukturą muzeum

    Fot. Muzeum Historii Żydów Polskich

    Muzeum Historii Żydów Polskich jest nowoczesnym centrum edukacji i kultury o międzynarodowym zasięgu. Naszą misją jest przywracanie pamięci o tysiącletniej historii polskich Żydów i kształtowanie wzajemnego zrozumienia i szacunku wśród Polaków i Żydów, społeczeństw Europy i świata. Do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko:

    KIEROWNIKA DZIAŁU ZARZĄDZANIA INFRASTRUKTURĄ MUZEUM

    • Miejsce pracy: Warszawa
    • Nr referencyjny: ZIM/KDZ

    Podstawowe obowiązki:
     

    • zarządzanie budynkiem oraz strefą należącą do nieruchomości:
      • koordynacja prac związanych z infrastrukturą techniczną budynku w tym m. in. optymalizacja kosztów i rozwiązywanie pojawiających się problemów;
      • nadzór nad prawidłowym prowadzeniem dokumentacji technicznej;
      • zarządzanie projektami inwestycyjnymi (kalkulacja kosztów inwestycji, kontrolowanie i aktualizowanie harmonogramów i budżetów) oraz budżetami inwestycji;
      • nadzór nad remontami i modernizacją przestrzeni oraz zapewnienie zgodności istniejących rozwiązań w podległym obszarze z bieżącymi wymaganiami prawnymi;
      • nadzór nad przeglądami budowlanymi i gwarancjami;
      • utrzymanie urządzeń i instalacji w pełnej sprawności technicznej - nadzór nad konserewacją i przeglądami technicznymi oraz naprawą w zakresie: instalacji sanitarnych, wentylacji, klimatyzacji, instalacji elektrycznych i teletechnicznych;
      • nadzór nad obsługą techniczną wystawy stałej, wystaw czasowych i innych projektów organizowanych w Muzeum;
    • nadzór nad dostawami wszelkich mediów oraz monitorowanie i optymalizacja kosztów;
    • współpraca z generalnym wykonawcą przy usuwaniu wad i usterek w okresie gwarancji (generalny wykonawca,
    • wykonawcy i producenci urządzeń) oraz nadzór nad dokumentacją powykonawczą i odpowiedzialność za jej kompletność;
    • zarządzenie podległym personelem oraz kontrola pracy zakontraktowanych podmiotów zewnętrznych;
    • inicjowanie i koordynowanie współpracy podległej komórki organizacyjnej z pozostałymi komórkami organizacyjnymi Muzeum (wsparcie merytoryczne w prowadzonych przez inne działy projektach, zapewnienie obsługi technicznej, informowanie o postępach prowadzonych prac);
    • nadzór merytoryczny nad racjonalnym i efektywnym gospodarowaniem środkami finansowymi w zakresie powierzonej komórki organizacyjnej;

    Wymagania:
     

    • wykształcenie wyższe techniczne;
    • minimum 5 lat doświadczenia w obszarze zarządzania obiektami (Facility Management) w nowoczesnych
    • budynkach użyteczności publicznej bądź budynków biurowych klasy A;
    • doświadczenie i wysokie umiejętności menedżerskie w zakresie zarządzania ludźmi, zadaniami oraz zasobami;
    • bardzo dobra znajomości zagadnień związanych z utrzymaniem dużych nieruchomości;
    • praktyczna wiedza z zakresu funkcjonowania i utrzymania instalacji sanitarnych, wentylacji i klimatyzacji,
    • instalacji elektrycznych, technicznych i ochrony przeciwpożarowej;
    • praktyczne doświadczenie w zakresie nadzoru nad stanem technicznym budynków oraz w zarządzaniu zespołem
    • technicznym;
    • praktyczna znajomości przepisów prawa z zakresu prawa budowlanego i zarządzania nieruchomościami;
    • praktyczna znajomości zagadnień prawa cywilnego i administracyjnego związanego z zawieraniem umów o roboty
    • budowlane oraz dostawcami mediów;
    • praktyczna znajomość zagadnień prawa ochrony środowiska;
    • znajomość języka angielskiego na poziomie B2
    • bardzo dobra znajomości pakietu MS Office;
    • bardzo dobra organizacja pracy, samodzielności, skuteczności i konsekwencja w działaniu;
    • umiejętności analitycznego i strategicznego myślenia, umiejętność rozwiązywania złożonych problemów
    • mile widziane uprawnienia SEP

    Oferujemy:
     

    • umowę o pracę;
    • pracę w zaangażowanym i zmotywowanym zespole;
    • możliwość rozwoju zawodowego.

    CV prosimy przesyłać na adres.:  rekrutacja@polin.pl  do 15.01.2016. W tytule wiadomości proszę podać nr referencyjny: ZIM/KDZ

    Informujemy, że z wybranymi na podstawie otrzymanych aplikacji kandydatami/kandydatkami skontaktujemy się do dnia  22.01.2016 r. Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)".

    21.12.2015
    Tweet
    • Ogłoszenia Przetargi Praca
    • Dla mediów
    • Wynajem przestrzeni
    • Wolontariat
    • Biuletyn Informacji Publicznej
    • Archiwum aktualności
    • Sklep
    • Kontakt

    Założyciele

    Miasto Stołeczne Warszawa
    Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego
    Stowarzyszenie Żydowski Instytut Historyczny w Polsce

    Nagrody

    European Museum Academy Award 2016
    EMYA 2016
    Projekt 
    Realizacja 
    Europa Nostra
    Europa Nostra