Muzeum
28.11.2024

Zdobyliśmy 4 nagrody w konkursie Innovation 2024

Cztery kolorowe statuetki nagród Innovation, pośrodku pierścień Marketing Master by SAR.
fot. Muzeum Historii Żydów Polskich

Kolejny sukces kampanii promującej wystawę "Wokół nas morze ognia"! W środę, 27 listopada, odebraliśmy 4 nagrody w konkursie Innovation 2024 oraz tytuł Marketing Master by SAR (Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej).

Byliśmy nominowani w 3 kategoriach za kampanię dotyczącą odtworzenia głosu Stelli Fidelseid w języku polskim przy pomocy AI ("Saving the Voice of the Ghetto") we współpracy z agencją Saatchi&Saatchi. Otrzymaliśmy: 1 złoto, 2 srebra i Nagrodę specjalną.

  • Złoto w kategorii Innowacje w mediach – Touchpoint,
  • Srebro w kategorii Innowacje w komunikacji – Audio,
  • Srebro w kategorii Innowacje w komunikacji – Tech,
  • Nagroda specjalna: Reklamodawca roku w segmencie Culture&NGO.

Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej po raz pierwszy przyznało nagrodę Marketing Master w 2 sektorach: Culture&NGO oraz Commercial. Dzięki temu mogło docenić zarówno działania komercyjne, jak i te wspierające inicjatywy społeczne. Wyróżnienie Marketing Master trafia do firm, które w 3 konkursach: KTR, Effie i Innovation zdobyły łącznie najwięcej nagród i punktów za swoje kampanie. Jako Muzeum POLIN otrzymaliśmy złoty pierścień w kategorii Culture&NGO z sumą 2506,3 punktów. Osiągnęliśmy najwyższy wynik spośród wszystkich kampanii z obu sektorów.

Konkurs Innovation wspiera inicjatywy z obszaru biznesu, mediów i komunikacji, które wyznaczają nowe kierunki w tych dziedzinach. Doceniane są zarówno duże, wdrożone projekty, jak i te, które choć powstały, nie osiągnęły jeszcze odpowiedniej skali i wyników, lub znajdują się na etapie prototypu. Konkurs Innovation nagradza przede wszystkim nieszablonowość rozwiązań, a nie rezultaty wdrożenia projektów. Głównym kryterium jest zmiana i jej potencjał w przyszłości.

Ranking Marketing Master by SAR, oparty na wynikach 3 prestiżowych konkursów: Effie, KTR i Innovation, w nowatorski sposób ocenia całokształt marki – efekt wspólnej pracy klienta i agencji. Celem inicjatywy jest wyznaczanie nowych standardów i promowanie najlepszych praktyk, które kształtują przyszłość polskiego marketingu.