Zdobyliśmy 4 nagrody w konkursie Innovation 2024

Kolejny sukces kampanii promującej wystawę "Wokół nas morze ognia"! W środę, 27 listopada, odebraliśmy 4 nagrody w konkursie Innovation 2024 oraz tytuł Marketing Master by SAR (Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej).

Cztery kolorowe statuetki nagród Innovation, pośrodku pierścień Marketing Master by SAR.
Copyrights
fot. Muzeum Historii Żydów Polskich

Byliśmy nominowani w 3 kategoriach za kampanię dotyczącą odtworzenia głosu Stelli Fidelseid w języku polskim przy pomocy AI ("Saving the Voice of the Ghetto") we współpracy z agencją Saatchi&Saatchi. Otrzymaliśmy: 1 złoto, 2 srebra i Nagrodę specjalną.

  • Złoto w kategorii Innowacje w mediach – Touchpoint,
  • Srebro w kategorii Innowacje w komunikacji – Audio,
  • Srebro w kategorii Innowacje w komunikacji – Tech,
  • Nagroda specjalna: Reklamodawca roku w segmencie Culture&NGO.

Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej po raz pierwszy przyznało nagrodę Marketing Master w 2 sektorach: Culture&NGO oraz Commercial. Dzięki temu mogło docenić zarówno działania komercyjne, jak i te wspierające inicjatywy społeczne. Wyróżnienie Marketing Master trafia do firm, które w 3 konkursach: KTR, Effie i Innovation zdobyły łącznie najwięcej nagród i punktów za swoje kampanie. Jako Muzeum POLIN otrzymaliśmy złoty pierścień w kategorii Culture&NGO z sumą 2506,3 punktów. Osiągnęliśmy najwyższy wynik spośród wszystkich kampanii z obu sektorów.

Konkurs Innovation wspiera inicjatywy z obszaru biznesu, mediów i komunikacji, które wyznaczają nowe kierunki w tych dziedzinach. Doceniane są zarówno duże, wdrożone projekty, jak i te, które choć powstały, nie osiągnęły jeszcze odpowiedniej skali i wyników, lub znajdują się na etapie prototypu. Konkurs Innovation nagradza przede wszystkim nieszablonowość rozwiązań, a nie rezultaty wdrożenia projektów. Głównym kryterium jest zmiana i jej potencjał w przyszłości.

Ranking Marketing Master by SAR, oparty na wynikach 3 prestiżowych konkursów: Effie, KTR i Innovation, w nowatorski sposób ocenia całokształt marki – efekt wspólnej pracy klienta i agencji. Celem inicjatywy jest wyznaczanie nowych standardów i promowanie najlepszych praktyk, które kształtują przyszłość polskiego marketingu.